Veelgestelde vragen

Stap 1: Hoe meld je een retour aan?

Om een retour aan te melden, volg je deze stappen:

  1. Ga naar je account en klik op "Bestellingen". 
  2. Selecteer de bestelling door te klikken op "Bekijk".
  3. Scroll omlaag voor het gedeelte retourneren. 

Stap 2: Item(s) selecteren

In deze stap kun je aangeven welke producten je wilt retourneren.

Als je meerdere exemplaren van hetzelfde product hebt besteld, kun je aangeven hoeveel stuks je wilt retourneren. De standaardwaarde is het aantal dat je hebt gekocht.

Stap 3: Bevestiging retour

Vul een reden in waarom je het artikel wilt retourneren en klik daarna op "vraag een retourzending aan". Wij krijgen nu automatisch bericht dat je een retour wilt aanmelden. 

Stap 4: Retour terugsturen

Gebruik het retourlabel dat bij je bestelling is bijgevoegd. Je kunt dit label gebruiken om het pakket af te geven bij een pakketpunt van de desbetreffende pakketvervoerder. Let op: dit geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland (en België met PostNL).

Voor orders vanuit overige landen verzoeken wij vriendelijk stap 1 t/m 3 te volgen. Hierna zullen wij contact met je opnemen per e-mail voor de verdere afhandeling van je retourzending.

Heb je vragen omtrent een retour?

Klik op "contact" en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen als je vragen hebt omtrent retouren. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet binnen is!

Het kan zijn dat je bestelling bijvoorbeeld is vertraagd tijdens het verzendproces. Bijvoorbeeld met slecht weer, de Black Friday periode of met de feestdagen kan een vertraging al gauw voorkomen.

Om de status van je pakket te zien kun je het beste als eerste kijken in je klantenaccount. Hier zie je direct de status van je bestelling. Daarnaast word er ook standaard een Track & Trace code verstuurd vanuit de vervoerder naar het e-mail adres waarmee besteld hebt om je bestelling te kunnen volgen. Deze Track & Trace code krijg je zodra het pakket is verzonden en ontvangen is door de desbetreffend koeriersdienst.

Heb je geen Track & Trace code ontvangen?

Neem dan contact met ons via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, zie je dit terug in je klantenaccount en ontvang je hier ook een e-mail van ter bevestiging. Je krijgt daarnaast automatisch bericht van de vervoerder met de Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Zo weet je precies wanneer je bestelling wordt bezorgd!

Heb je geen Track & Trace code ontvangen?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Op werkdagen voor 17:00 besteld wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling dan in zowel Nederland als België de volgende werkdag geleverd.

Voor overige bestemmingen duurt de verzending gemiddeld tussen de 2-10 werkdagen. De verzendtijd is dan afhankelijk van het land waar de bestelling naar toe moet worden verzonden.

Wil je graag verzend informatie over je bestelling ontvangen?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "Contact" om naar het contactformulier te gaan.

Wat leuk dat je je wil aanmelden bij JNKO!

Klik op "account aanmaken" om je bij JNKO aan te melden voor een account.

KLANTENSERVICE CATEGORIEËN

Mijn JNKO Account

Wat jammer dat je je membership wilt opzeggen!

Hoe verwijder ik mijn account?

Wanneer je je account wilt verwijderen, dan kan je dit bij ons aanvragen.

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met het verzoek je account te verwijderen. Zodra wij je bericht hebben ontvangen en gelezen zullen wij je account verwijderen.

Let op, je kan alleen door ons je account laten verwijderen als:

• Er zijn geen bestellingen meer naar je onderweg

• Je geen terugbetalingen meer van ons krijgt

Als je account niet voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen.

Wat jammer dat je je wilt afmelden voor onze nieuwsbrief! Hoe meld ik mij af?

Je kunt je afmelden door te klikken op "Uitschrijven" onderaan de laatste mail die je van ons ontvangen hebt.

Wil je je afmelden voor de nieuwsbrief via je account?

Dat kan ook! Ga dan naar je klantenaccount en ga dan naar "Mijn gegevens". Hierna kom je op de pagina waar je je persoonlijke gegevens kunt wijzigen. Onderaan kun je dan kiezen via een checkbox dat je je wilt afmelden voor de nieuwsbrief. Vergeet niet op opslaan te drukken! Hierna ben je afgemeld voor de nieuwsbrief

Wat leuk dat je je wilt aanmelden voor onze nieuwsbrief! Hoe meld ik mij aan?

Zodra je een account aanmaakt bij JNKO, kun je kiezen of je je wilt aanmelden voor de nieuwsbrief. Ook vind je onderin onze website altijd een gedeelte waar je je kunt inschrijven. Vul hier je e-mailadres in en klik dan op "Joint us". Je bent nu ingeschreven voor de nieuwsbrief!

Heb je al een account en wil je de nieuwsbrief wel ontvangen?

Ga dan naar je klantenaccount en ga dan naar "Mijn gegevens". Hierna kom je op de pagina waar je je persoonlijke gegevens kunt wijzigen. Onderaan kun je dan kiezen via een checkbox dat je je wilt aanmelden voor de nieuwsbrief. Vergeet niet op opslaan te drukken!

Wat kan ik van de nieuwsbrief verwachten?

Via onze nieuwsbrief blijf je altijd op de hoogte van de beste aanbiedingen, winacties en de nieuwe producten. En nee, maak je geen zorgen. We zullen je niet spammen!

Ga naar je JNKO klantenaccount en klik dan op “ Bestellingen “. Hier vind je een overzicht van alle bestellingen die je bij ons in het verleden gedaan hebt. Hier kun je gemakkelijk een gedane bestelling inzien, of zelfs opnieuw bestellen. Daarnaast kun je hier ook direct je factuur downloaden.

Bekijk Meer

Bestellen

Je kunt je factuur direct downloaden vanuit je klantenaccount. Ga naar je account en klik op "Bestellingen". Hier zie je een overzicht van al je bestellingen en kun je de factuur downloaden.

Lukt het niet met het downloaden van je factuur?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging van de bestelling binnen hebt gekregen in je e-mailbox. Het kan ook zijn dat deze e-mail(s) tegengehouden wordt door het spamfilter van je e-mailprogramma.

Nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen?

Aarzel dan niet, en neemt contact op met onze klantenservice.

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je vraag of opmerking. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Dit kan aan meerdere factoren liggen, bijvoorbeeld aan de verbinding. Het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan met de betaling van je bestelling. Begin even met het kijken op je bank afschriften om te controleren of alles wel goed is gegaan met de afschrijving.
Ook kan het zijn dat het product niet op voorraad was bij ons in het magazijn, en wij de bestelling hebben geannuleerd.  Als dit het geval is krijg je binnen 5 werkdagen van ons je geld teruggestort (afhankelijk van je betaalmethode). 

Wil je graag meer informatie omtrent je bestelling?

Aarzel dan niet, en neemt contact op met onze klantenservice.

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je vraag of opmerking. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

LET OP! Je bestelling kan alleen geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden.

Neem direct contact met ons op als je bestelling geannuleerd dient te worden. Dit is zeer belangrijk aangezien wij streven om de bestellingen dezelfde werkdag te verzenden.

Graag met het onderstaande rekening te houden:

• Zodra de bestelling bij ons geannuleerd, zullen we het bedrag terugstorten binnen 14 werkdagen (afhankelijk van de gekozen betaalmethode).

• Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.

Waar moet ik doorgeven dat ik mijn bestelling wil annuleren?

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen dat je de bestelling wilt annuleren. Vermeld bij je bericht je ordernummer en de naam waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Bekijk Meer

Betalen

Voor betalingen via bankoverschrijving, gebruik ons rekeningnummer:

IBAN: NL44 RABO 0327 2393 36,

T.n.v.: JNKO

Lukt het niet met het betalen?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Helaas is het niet mogelijk om bij ons contant af te rekenen.

Je kan bij JNKO gemakkelijk en veilig online betalen op afstand. Zo kun je bij ons betalen met de volgende betaalmogelijkheden:

iDeal Logo

iDeal

Bij iDEAL wordt je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank, Van Lanschot Bankiers, Knab Bank, Triodos Bank etc.. Bij deze betaalwijze wordt je betaling direct afgeschreven van je betaalrekening.

Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Selecteer je bank.

2. Controleer of je alle gegevens correct hebt ingevuld.

3. klik op 'Nu kopen'.

4. Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank.

5. Rond hier de betaling af.

6. Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar onze site. Hier wordt je bestelling afgerond en ontvang je kort daarna per e-mail een bevestiging van je bestelling.



PayPal logo

PayPal

Bij ons kun je ook via PayPal betalen. Indien je kiest om met PayPal te betalen, wordt je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.

Om te betalen met PayPal doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Controleer of je alle gegevens hebt ingevuld.

2. Klik op 'Nu kopen'.

3. Je wordt dan doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal.

4. Rond je betaling af op het platform van PayPal.

5. Na afronding van de betaling wordt je teruggeleid naar onze site. Hier wordt je bestelling afgerond en ontvang je kort daarna per e-mail een bevestiging van je bestelling.



Bancontact Logo

Bancontact

Alle Belgische klanten van de deelnemende banken die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.

Om te betalen met Bancontact doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Selecteer je bank.

2. Controleer of je alle gegevens hebt ingevuld.

3. Klik op 'Nu kopen'

4. Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank.

5. Rond hier de betaling af.

6. Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar onze site. Hier wordt jouw bestelling afgerond en ontvang je kort daarna per e-mail een bevestiging van je bestelling.



Klarna Logo

Klarna

Betaling via Klarna geeft je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Achteraf Betalen is een veilige en eenvoudige manier van online winkelen. Je betaalt dus pas als je de bestelling in huis hebt. Je hoeft nooit bank- of creditcardgegevens op te geven en je betaalt pas nadat de bestelling is bezorgd.

Bij Klarna kun je kiezen voor de volgende betaalopties:

- Klarna Achteraf Betalen

Achteraf Betalen is beschikbaar als je in Nederland, Oostenrijk, Duitsland, Finland, Zweden, Denemarken of Noorwegen woont.

- Klarna Betaal in 3 Delen

Achteraf Betalen is beschikbaar als je in Nederland, Frankrijk, Denemarken, Italië, Spanje en Portugal woont.

- Klarna Betaal Nu

Achteraf Betalen is beschikbaar als je in Nederland, Duitsland, België*, Oostenrijk, Finland*, Denemarken, en Noorwegen. woont. *Klarna: Betaal nu via automatische incasso is niet beschikbaar in deze landen

Om te betalen via Klarna doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Selecteer de Klarna betaalmethode (Achteraf Betalen/In 3 Delen/Betaal Nu)

2. Controleer of je alle gegevens correct hebt ingevuld.

2. Klik op 'Nu kopen'.

3. Je wordt dan doorgeleid naar de betaalomgeving van Klarna.

4. Rond je betaling af het platform van Klarna.

5. Na afronding van de betaling wordt je teruggeleid naar onze site. Hier wordt je bestelling afgerond en ontvang je kort daarna per e-mail een bevestiging van je bestelling.



In3 Logo

In3

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met In3 of kiezen voor een andere betaalmethode.

Om te betalen met In3 doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Kies In3 bij het afrekenen

2. Controleer of je alle gegevens correct hebt ingevuld.

3. klik op 'Nu kopen'.

4. Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving van In3. Het systeem van In3 doet een supersnelle gegevenscontrole.

5. Rond hier de betaling af. Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt hierna verzonden. Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

6. Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar onze site. Hier wordt je bestelling afgerond en ontvang je kort daarna per e-mail een bevestiging van je bestelling.



GiroPay Logo

GiroPay

Alle Duitse klanten van de deelnemende banken die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van GiroPay. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.

Om te betalen met GiroPay doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Kies GiroPay bij het afrekenen

2. Controleer of je alle gegevens correct hebt ingevuld.

3. klik op 'Nu kopen'.

4. Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving van GiroPay. Kies je bank waarmee je bankiert.

5. Rond hier de betaling af. Je doet direct je betaling en de bestelling wordt hierna verzonden.

6. Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar onze site. Hier wordt je bestelling afgerond en ontvang je kort daarna per e-mail een bevestiging van je bestelling.



Billie Logo

Billie - B2B Solution

Als bedrijf streven we ernaar om onze zakelijke klanten een naadloze en stressvrije groothandelervaring te bieden. Daarom zijn we verheugd om aan te kondigen dat we de betaalmethode "Buy Now, Pay Later" hebben geïmplenteerd in de webshop, in samenwerking met onze betaalpartner Billie. Via deze service heb je de mogelijkheid om je factuur binnen 30 dagen te betalen. Houd er rekening mee dat wij als bedrijf niet in staat zijn om de betalingstermijn te verlengen, aangezien deze is vastgesteld door onze betalingspartner. Evenzo zijn we niet verantwoordelijk voor eventuele betalingsherinneringen die je ontvangt. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met Billie om een verlenging van de termijn aan te vragen.

Hoe werkt deze betaalmethode?

Om te betalen met Billie doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:

1. Kies Billie bij het afrekenen

2. Controleer of je alle gegevens correct hebt ingevuld.

3. klik op 'Nu kopen'.

4. Je wordt nu doorgestuurd naar het klantenportaal van Billie. Vul hier de benodigde gegevens in. Op de achtergrond vind er een realtime autorisatieproces plaats.

5. Rond hier de bestelling af. Als de autorisatie geslaagd is krijg je een pop-up te zien van een goedgekeurde transactie.

6. Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar onze site. Hier wordt je bestelling afgerond en ontvang je kort daarna per e-mail een bevestiging van je bestelling en krijg je van ons digitaal de factuur achteraf toegestuurd.

Lukt het nog steeds niet met betalen?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Verzending & Levering

Ja, onze producten worden in een neutrale verpakking verzonden.

Wij versturen je bestelling geheel gratis vanaf € 35,-.

Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Uiteraard gaan we dit zo snel mogelijk voor je rechtzetten!

Wat kan je nu het beste doen?

• Meld bij onze klantenservice dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen.

• Wij zullen je dan vragen om het product(en) kosteloos naar ons retour te sturen, je ontvangt hiervoor van ons een verzendlabel. Je hoeft dus zelf geen kosten te maken. Alleen een verzendlabel uitprinten en het pakket naar ons terug te sturen, that's all.

Wij zorgen dat je zo snel mogelijk, na het ontvangen van het verkeerd geleverde artikel, het juiste product toegestuurd krijgt.

Wil je liever niet wachten?

Kunnen we ook heel goed begrijpen! Misschien is het een cadeau, of je hebt het gewoon snel nodig. Dan kun je het volgende doen:

Om zo snel mogelijk het juiste artikel in huis te hebben kun je het beste een nieuw artikel bestellen op onze webshop. Dan word deze dezelfde werkdag voor 17.00u besteld nog verzonden! Het verkeerd geleverde artikel kun je binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren. Na ontvangst van jouw retour zal het bedrag binnen 14 werkdagen worden gecrediteerd (afhankelijk van je gekozen betaalmethode).

Wil je meer informatie over retourneren?

Ga naar onze "Retouren & Annuleren" pagina

Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet binnen is!

Het kan zijn dat je bestelling bijvoorbeeld is vertraagd tijdens het verzendproces. Bijvoorbeeld met slecht weer, de Black Friday periode of met de feestdagen kan een vertraging al gauw voorkomen.

Om de status van je pakket te zien kun je het beste als eerste kijken in je klantenaccount. Hier zie je direct de status van je bestelling. Daarnaast word er ook standaard een Track & Trace code verstuurd vanuit de vervoerder naar het e-mail adres waarmee besteld hebt om je bestelling te kunnen volgen. Deze Track & Trace code krijg je zodra het pakket is verzonden en ontvangen is door de desbetreffend koeriersdienst.

Heb je geen Track & Trace code ontvangen?

Neem dan contact met ons via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Bekijk Meer

Retouren & Annuleren

Je hebt een artikel retour gestuurd en je vraagt je af wanneer je het aankoopbedrag terug krijgt gestort. De procedure werkt bij ons als volgt:

Zodra wij jou retour hebben ontvangen wordt deze door ons gecheckt op beschadigingen en of het retour ook zoals door jou aangegeven is geretourneerd. Als alles klopt ontvang je van ons hierover een bevestigingsmail. Als het retour niet in orde is dan weigeren we het retour en nemen we persoonlijk contact met je op.

Binnen hoeveel dagen word mijn geld teruggestort?

Binnen 14 werkdagen wordt het aankoopbedrag terug gestort op je rekening (afhankelijk van je betaalmethode).

Heb je vragen omtrent een terugbetaling?

Klik op "contact" en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen als je vragen hebt omtrent je terugbetaling. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Bij ons kun je je aankoop binnen 30 dagen na ontvangst retourneren zonder extra kosten als je de volledige bestelling retourneert, zoals wettelijk is vastgelegd in Europese wetgeving. In dit geval betalen wij de volledige aankoopprijs, inclusief standaard verzendkosten, terug.

Als je echter slechts een gedeelte van je bestelling wilt retourneren, kunnen er retourkosten van toepassing zijn voor dat specifieke gedeelte. De exacte kosten zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals het product en de reden van de retourzending. Deze kosten kunnen worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.

Heb je nog verdere vragen over retourneren?

Neem dan contact met ons via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Sorry... Ruilen is helaas niet mogelijk.

Stel je hebt een verkeerd artikel besteld, of het is niet wat je ervan had verwacht. Dat kan wel eens voorkomen natuurlijk! Uiteraard willen we je graag zo snel mogelijk helpen aan een wel passend artikel

Dit is snelste manier om een ander artikel te ontvangen:

Om zo snel mogelijk weer een nieuw artikel in huis te hebben kun je het beste een nieuw artikel bestellen op onze webshop. Dan word deze dezelfde werkdag voor 17.00u besteld nog verzonden! Het artikel wat niet passend is kun je binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Het kan wel zijn dat er hier kosten voor je aan zijn verbonden. Na ontvangst van jouw retour zal het bedrag binnen 14 werkdagen worden gecrediteerd (afhankelijk van je gekozen betaalmethode).

Wil je graag meer informatie over dit onderwerp?

Klik op "contact" en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen als je vragen hebt omtrent je bestelling. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Wij willen graag dat je tevreden bent met je product. Toch kan het voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je graag wilt retourneren. Dat is voor ons uiteraard geen enkel probleem! Wij hanteren de volgende retourvoorwaarden:

• Het retour moet bij ons binnen 30 dagen zijn aangemeld. Na het aanmelden van het retour heb je nog eens 14 dagen om het artikel retour te sturen. 

• Het retour te sturen product moet onbeschadigd en in de orignele verpakking worden teruggestuurd. 

Na 14 werkdagen wordt het aankoopbedrag terug gestort op je rekening (afhankelijk van je gekozen betaalmethode).

Uitzonderingen op retourrecht

Wel zijn er wat uitzonderingen wanneer je een product niet meer kan retourneren:

• Een gebruikt (en schoongemaakt) artikel kunnen we niet retour nemen

•  Een artikel wat is beschadigd tijdens het retour sturen. Dit risico ligt bij jou als klant.

Komt jou product beschadigt uit de doos? Neem direct contact op met onze klantenservice en stuur een foto van het beschadigde product dat je hebt ontvangen.

Heb je vragen omtrent een retour?

Klik op "contact" en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen als je vragen hebt omtrent retouren. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Bekijk Meer

Garantie & Klachten

Je hebt bij ons standaard 1 jaar fabrieksgarantie op al je aankopen. Je product zou namelijk bij normaal gebruik het eerste jaar niet zomaar stuk mogen gaan. Het moet dus wel echt gaan om een gebrek. Met andere woorden: het onderdeel is kapot en het voldoet niet meer aan de norm die de fabrikant heeft voorgeschreven. Bij slijtage van een product dat nog binnen de norm valt, is er dus geen sprake van een gebrek en word dus geen garantie op verleend. 

Wil je een artikel aanmelden voor garantie?

Klik dan op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen en je garantie aan ons doorgeven. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Wat vervelend, onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Dit kan wel eens gebeuren helaas! Uiteraard willen we je graag zo snel mogelijk helpen aan een goed en werkend artikel en kunnen we het defecte artikel voor je omruilen. Daarvoor dien je wel eerst het defecte artikel naar ons terug te sturen. Na ontvangst van deze sturen wij je een nieuw artikel toe.

Wil je liever niet wachten?

Kunnen we ook heel goed begrijpen! Misschien is het een cadeau, of je hebt het gewoon snel nodig. Dan kun je het volgende doen: Om zo snel mogelijk weer een nieuw artikel in huis te hebben kun je het beste een nieuwe bestellen op onze webshop. Dan word deze dezelfde werkdag voor 17.00u besteld nog verzonden! Het defecte artikel kun je binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren. Na ontvangst van jouw retour zal het bedrag binnen 14 werkdagen worden gecrediteerd (afhankelijk van je gekozen betaalmethode).

Wil je meer informatie over retourneren?

Ga naar onze "Retouren & Annuleren" pagina

De oplossing is nabij... Onze klantenservice staat voor je klaar!

Meld je klacht via het contactformulier of neem rechtstreeks contact met ons op via één van onze andere kanalen. 

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je klacht.

Spaarsysteem & Kortingscode

Een kortingscode is een code die verstrekt word door ons als wij bijvoorbeeld een actie hebben. Deze kortingscode kun je gebruiken bij het afrekenen. Na het invoeren van de kortingscode wordt deze code direct toegepast.

Een waardebon is een kortingsbon die je zelf hebt opgespaard met je bestellingen. Met elke € 10,- die je als geregistreerde klant bij ons hebt uitgegeven spaar je 1 punt welke gelijk staat aan € 1,- waarde. Zo kun je voor korting sparen en besparen op je volgende uitgave!

Heb je vragen over het gebruik van een kortingscode of ons spaarsysteem?

Klik op "contact" en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je vraag of opmerking. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Ja dat is mogelijk, maar verschilt wel per actie. Het kan voorkomen dat een bepaalde kortingscode enkel alleen voor geregistreerde gebruikers is.

Heb je vragen over het gebruik van kortingscodes?

Klik op "contact" en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je vraag of opmerking. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Ja zeker, dat is mogelijk! Wel kan de waardebon maar één keer gebruikt worden. Wil je graag je korting met iemand delen? Bestel dan bijvoorbeeld samen de volledige bestelling. Of stuur de waardebon door naar de persoon waar je deze mee wilt delen.

Heb je vragen over het gebruik van een waardebon?

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je vraag of opmerking. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

De geldigheid van een kortingscode hangt af van de duur van de actie. Dit heeft dus ten altijd een einddatum!

Spaarpunten omgezet in een waardebon hebben een geldigheidsduur van een jaar.

Heb je vragen over het gebruik van een waardebon of een kortingscode?

Klik op "contact" en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je vraag of opmerking. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Bekijk Meer

Algemene Voorwaarden

Klik op "Algemene Voorwaarden" om naar deze pagina te gaan.

B2B Informatie FAQ

Ja, we bieden een uitgebreide online catalogus aan met al onze producten in full color. Onze catalogus is beschikbaar om te downloaden via de onderstaande link:

Download onze catalogus

Daarnaast kan de bijbehorende prijslijst op aanvraag worden verstrekt. Als alternatief kun je ook een account aanmaken op onze website om direct toegang te krijgen tot de actuele B2B-prijzen.

Met een account kun je gemakkelijk en snel de prijzen bekijken en bestellingen plaatsen.

Stap één begint met het aanmaken van een account op onze website. Zodra je je hebt geregistreerd, gaan wij aan de slag met het verifiëren van je gegevens. Dit zorgt ervoor dat we kunnen garanderen dat we met echte bedrijven en professionals te maken hebben.

Vervolgens, zodra je account is geverifieerd, kunnen we nog aanvullende informatie van je nodig hebben. Dit kan variëren van bedrijfsinformatie tot eventuele specifieke vereisten voor je zakelijke behoeften.

Eenmaal dat is afgerond, vragen we je ons gebruikersreglement te ondertekenen en aan ons terug te sturen. Dit reglement is beschikbaar voor download in je B2B account onder de sectie "documentatie". Hier kun je het ZIP-bestand downloaden en de gewenste taal kiezen voor het document.

Zodra we het ondertekende gebruikersreglement hebben ontvangen, wordt je account geactiveerd en kun je beginnen met zakendoen bij ons. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen als een gewaardeerde zakelijke partner en zijn er om je te ondersteunen bij al je inkoopbehoeften.

Klik op "Algemene Voorwaarden Zakelijk" om naar deze pagina te gaan.

Deze Algemene Voorwaarden zijn niet van toepassing op consumenten.

Wellicht komt het voor dat een product is besteld via je webshop of fysieke winkel, maar dat het artikel niet op voorraad is. Als je een webshop of winkel runt maar beperkte opslagruimte hebt, kan dropshipping een handige oplossing zijn. Als klant van JNKO kun je ervoor kiezen om bestellingen te laten verzenden via dropshipping.

Wat houdt dropshipping in?

Bij dropshipping plaatst de klant een bestelling in jouw webshop of winkel. Vervolgens kun je via onze webshop deze order bij onze groothandel plaatsen. Wij verwerken de order en versturen deze zonder reclamemateriaal rechtstreeks naar jouw klant via dropshipping. Zo kun je alle producten die je wilt verkopen uit ons assortiment direct naar jouw klanten laten verzenden.

Hoe laat ik een bestelling als dropshipment bezorgen?

Als je een bestelling hebt geplaatst in onze webshop en je wilt deze afrekenen, selecteer dan op de betaalpagina bij het bezorgadres "Gebruik een nieuw adres" en klik vervolgens op ‘opslaan’. Kies vervolgens bij de verzendmethode voor "Dropshipping". Hierna kun je je betaalmethode selecteren en je dropshipping bestelling afronden.

Bij dropshipping geldt:

- Bestellingen op werkdagen voor 17.00 uur geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden.

- Er wordt geen onderscheid gemaakt in verzendkosten tussen eigen bestellingen en dropshipping-bestellingen.

- Het onderhouden van klantcontact over de bestelling ligt bij jou als verkoper.

- Er geldt geen herroepingsrecht voor dropshipping-bestellingen. Als dropshipper/verkoper ben je zelf verantwoordelijk voor de afhandeling van retourzendingen en eventuele klachten van klanten. JNKO biedt enkel de dienst om de bestelling rechtstreeks naar de klant te verzenden namens jou als zakelijke afnemer.

- JNKO is niet aansprakelijk voor vertragingen in de bezorging van bestellingen of voor bestellingen die verloren gaan tijdens de verzending.

- Je bent zelf verantwoordelijk voor garantieclaims, het afhandelen van garantiezaken en de kosten die hiermee gemoeid zijn.

- Als dropshipper dien je te beschikken over een geldige inschrijving en een geldig BTW-nummer. Deze gegevens worden regelmatig door ons gecontroleerd.

- De bestelling dient te worden afgerekend door de zakelijke accounthouder.

Bekijk Meer