Bestellen

Je kunt je factuur direct downloaden vanuit je klantenaccount. Ga naar je account en klik op "Bestellingen". Hier zie je een overzicht van al je bestellingen en kun je de factuur downloaden.

Lukt het niet met het downloaden van je factuur?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging van de bestelling binnen hebt gekregen in je e-mailbox. Het kan ook zijn dat deze e-mail(s) tegengehouden wordt door het spamfilter van je e-mailprogramma.

Nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen?

Aarzel dan niet, en neemt contact op met onze klantenservice.

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je vraag of opmerking. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Dit kan aan meerdere factoren liggen, bijvoorbeeld aan de verbinding. Het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan met de betaling van je bestelling. Begin even met het kijken op je bank afschriften om te controleren of alles wel goed is gegaan met de afschrijving.
Ook kan het zijn dat het product niet op voorraad was bij ons in het magazijn, en wij de bestelling hebben geannuleerd.  Als dit het geval is krijg je binnen 5 werkdagen van ons je geld teruggestort (afhankelijk van je betaalmethode). 

Wil je graag meer informatie omtrent je bestelling?

Aarzel dan niet, en neemt contact op met onze klantenservice.

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je vraag of opmerking. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

LET OP! Je bestelling kan alleen geannuleerd worden als deze nog niet is verzonden.

Neem direct contact met ons op als je bestelling geannuleerd dient te worden. Dit is zeer belangrijk aangezien wij streven om de bestellingen dezelfde werkdag te verzenden.

Graag met het onderstaande rekening te houden:

• Zodra de bestelling bij ons geannuleerd, zullen we het bedrag terugstorten binnen 14 werkdagen (afhankelijk van de gekozen betaalmethode).

• Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.

Waar moet ik doorgeven dat ik mijn bestelling wil annuleren?

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen dat je de bestelling wilt annuleren. Vermeld bij je bericht je ordernummer en de naam waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

LET OP! Het bezorgadres van een lopende bestelling kan alleen gewijzigd worden als deze nog niet is ingepakt en verzonden.

Neem direct contact met ons op als het bezorgadres gewijzigd dient te worden. Dit is zeer belangrijk aangezien wij streven om de bestellingen dezelfde werkdag te verzenden.

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen om je bestelling te wijzigen. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

LET OP! Je bestelling kan alleen gewijzigd worden als deze nog niet is verzonden.

Neem direct contact met ons op als je bestelling gewijzigd dient te worden. Dit is zeer belangrijk aangezien wij streven om de bestellingen dezelfde werkdag te verzenden.

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen om je bestelling te wijzigen. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!

Onze producten zijn meestal op voorraad en je kunt met vertrouwen bestellen op onze webshop! Als onze voorraad onder de 10 stuks komt, verschijnt er automatisch een voorraadstatusbericht op de productpagina.

Heb je een e-mail gekregen dat het product niet op voorraad is?

Het kan bijvoorbeeld wel eens voorkomen dat er een telfout is gemaakt in het magazijn. In zo'n geval kun je wat anders uitkiezen of krijg je binnen uiterlijk 5 werkdagen van ons je geld terug van het product wat niet op voorraad is (afhankelijk van je betaalmethode).

Wat leuk om te horen dat je bij ons een bestelling wilt plaatsen. Uiteraard willen we je hier graag mee helpen!

Kies je product(en) uit die je graag bij ons wilt bestellen en klik op de knop “In winkelwagen“. Je product(en) is nu verplaatst naar je winkelwagentje. Als je klaar bent met winkelen, ga dan naar je winkelwagen en dan door naar afrekenen.

Op de betaalpagina kun je zowel als gebruiker (met je account) of als gast afrekenen (als je liever geen account wilt aanmaken). Zorg dat je je gegevens juist hebt ingevoerd! Kies daarna één van de betaal- en bezorgmethoden die je wil gebruiken en dan afrekenen door te klikken op "Nu kopen".

Zodra de betaling voltooid is word je teruggeleid naar de webshop en krijg je hierna te zien dat jou bestelling succesvol geplaatst is. Ook krijg je van ons een bevestigingsmail toegestuurd dat de order is gelukt.

Lukt het niet met bestellen?

Aarzel dan niet, en neemt contact op met onze klantenservice.

Klik op "contact"en ga naar het contactformulier. Hier kun je ons een bericht sturen met je bestelling. Ook kun je ons via diverse andere kanalen bereiken!