Verzending & Levering

Ja, onze producten worden in een neutrale verpakking verzonden.

Wij versturen je bestelling geheel gratis vanaf € 35,-.

Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Uiteraard gaan we dit zo snel mogelijk voor je rechtzetten!

Wat kan je nu het beste doen?

• Meld bij onze klantenservice dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen.

• Wij zullen je dan vragen om het product(en) kosteloos naar ons retour te sturen, je ontvangt hiervoor van ons een verzendlabel. Je hoeft dus zelf geen kosten te maken. Alleen een verzendlabel uitprinten en het pakket naar ons terug te sturen, that's all.

Wij zorgen dat je zo snel mogelijk, na het ontvangen van het verkeerd geleverde artikel, het juiste product toegestuurd krijgt.

Wil je liever niet wachten?

Kunnen we ook heel goed begrijpen! Misschien is het een cadeau, of je hebt het gewoon snel nodig. Dan kun je het volgende doen:

Om zo snel mogelijk het juiste artikel in huis te hebben kun je het beste een nieuw artikel bestellen op onze webshop. Dan word deze dezelfde werkdag voor 17.00u besteld nog verzonden! Het verkeerd geleverde artikel kun je binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren. Na ontvangst van jouw retour zal het bedrag binnen 14 werkdagen worden gecrediteerd (afhankelijk van je gekozen betaalmethode).

Wil je meer informatie over retourneren?

Ga naar onze "Retouren & Annuleren" pagina

Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet binnen is!

Het kan zijn dat je bestelling bijvoorbeeld is vertraagd tijdens het verzendproces. Bijvoorbeeld met slecht weer, de Black Friday periode of met de feestdagen kan een vertraging al gauw voorkomen.

Om de status van je pakket te zien kun je het beste als eerste kijken in je klantenaccount. Hier zie je direct de status van je bestelling. Daarnaast word er ook standaard een Track & Trace code verstuurd vanuit de vervoerder naar het e-mail adres waarmee besteld hebt om je bestelling te kunnen volgen. Deze Track & Trace code krijg je zodra het pakket is verzonden en ontvangen is door de desbetreffend koeriersdienst.

Heb je geen Track & Trace code ontvangen?

Neem dan contact met ons via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een keer niet thuis bent als jou pakket afgeleverd wordt. Als je niet thuis bent zal je pakket soms bij de buren worden aangeboden, of anders zal je pakket op een andere dag geleverd worden. Dit is vaak de volgende werkdag.

Soms wordt je pakket na 2 mislukte bezorg pogingen naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht, zodat je daar op een later tijdstip je pakket kan ophalen. 

Bij het bestellen kun je hierop anticiperen door bijvoorbeeld je bestelling te laten bezorgen:

• Bij een afhaalpunt

• Bij de buren

• Of op een ander adres

Heb je vragen omtrent jouw bestelling?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Ja zeker, je kan zelf kiezen waar je jou pakket wilt laten bezorgen. Bijvoorbeeld:

• Bij een afhaalpunt, zoals bijvoorbeeld bij je lokale supermarkt of boekenhandel

• Bij je buren, familie, vriend of vriendin, wie je maar wilt!

• Op je werk

• Of gewoon op een ander adres

Hoe kan ik een afhaalpunt selecteren?

Op de pagina voor het afrekenen kun je kiezen uit diverse vervoerders. Bij sommige van deze vervoerders is het mogelijk om te kiezen voor levering op een afhaalpunt naar keuze. Klik op de betreffende vervoerder (met "Pick Up Point") en kies je afhaalpunt. Na je keuze wordt je bestelling naar dit adres verzonden. Je krijgt automatisch van ons een e-mail met een Track & Trace code om je bestelling te kunnen volgen.

Heb je verder nog vragen?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, zie je dit terug in je klantenaccount en ontvang je hier ook een e-mail van ter bevestiging. Je krijgt daarnaast automatisch bericht van de vervoerder met de Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Zo weet je precies wanneer je bestelling wordt bezorgd!

Heb je geen Track & Trace code ontvangen?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "contact" om naar het contactformulier te gaan.

Op werkdagen voor 17:00 besteld wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling dan in zowel Nederland als België de volgende werkdag geleverd.

Voor overige bestemmingen duurt de verzending gemiddeld tussen de 2-10 werkdagen. De verzendtijd is dan afhankelijk van het land waar de bestelling naar toe moet worden verzonden.

Wil je graag verzend informatie over je bestelling ontvangen?

Neem dan contact met ons op via het klantenformulier. Wij helpen je graag verder. Klik op "Contact" om naar het contactformulier te gaan.